Maarten en Willie (54 en 40)
Hugo en Guido (3 en 2)
27 juni, 2006
ADSL
Het is gelukt, wij hebben nu ook ADSL. Op Ylvingen was dat technisch niet mogelijk, maar hier dus wel en het werkt nog ook. Slechts 1 dag vertraging. Ik zal meteen even een foto laten zien van ons uitzicht vanuit de woonkamer:
Zo, dat gaat in een mum van tijd. Dit nodigt uit om eens wat meer foto's te plaatsen. Wordt vervolgd...
Leuk, leuk, plaatjes!!!
BeantwoordenVerwijderen